דף סרטונים והפעלות של המורה שרית

חשוב מאד בימים אלו בפרט לעבוד על מרכיב הכח שהוא אחד ממרכיבי הכש"ג.
תרגילי כח שומרים ומחזקים את המערכת החיסונית ואת אברי הגוף, שורפים קלוריות.
היום ידוע על שיטות הרזיה רק באמצעות תרגילי כח, בעיקר לאלו שמתקשים בריצה או פעילות אירובית אחרת .
בתקופה זו שקשה לצאת למרחבים, נרבה בתרגילי כח עם משקל הגוף. אשלח סרטונים ,כל פעם לקב שרירים אחרת.
תהנו💪💕

שלום לכולם,

השיעור הבא מתאים לכל התלמידים, ההורים והמורים. הקפידו לנשוף בכל תרגיל בהתרוממות. אינכם חייבים להיות בקצב שאני נותנת, עשו לפי יכולתכם. בשיעור הקצב הוא – 20 שניות תרגיל ו-10 שניות מנוחה. ניתן להוריד ל-10 שניות פעילות ו-5 שניות מנוחה.כמו כן ניתן להעלות דרגת קושי ולבצע 30/40 שניות תרגיל ומחצית זמן מנוחה.

בהצלחה והנאה לכולם,שרית.   

גלגל המזל – לחצו להפעלה

כניסה למערכת
שינוי גודל גופנים
ניגודיות